Створенння і управління туристичною фірмою

1. Мета і стратегія проекту
Стратегічний аналіз починається з аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища. З боку зовнішнього середовища можна очікувати або загрози, або можливості для реалізації проекту (аналіз). До числа факторів зовнішнього середовища відносять:
Технологічні (рівень існуючих, наявність нових технологій) Ресурсообеспеченность (наявність, доступ.)
Економічні (інфляція, процентні ставки, курси валют, податки) Обмеження державного сектора (ліцензування, законотворчість)
Соціальні (рівень безробіття, традиції, смаки, стать, вік)
Політичні (зовнішня, внутрішня, економічна)
Екологічні (рівень забруднення, заходи)
Конкуренти (кількість, розміри, сила) Внутрішня середовище включає:
Цільові ринки (ніша, в якій працює фірма, коло її споживачів)
Маркетингові дослідження ( наявність фахівців, бюджет маркетингу)
Збут (обсягу продажів, знижки)
Канали розподілу (як, через кого продається)
Виробництво (обладнання, технологія, площі)
Персонал (кваліфікація, чисельність, мотивація, корпоративна культура) Постачання (постачальники, умови та системи поставки)
Дослідження та розробка НДДКР (рівень, бюджет)
Фінанси (структура капіталу, оборотність, ліквідність, фінансовий стан) Номенклатура продукції (ступінь диверсифікації)
Виходячи з місії, цілей організації, на основі результатів аналізу розробляється стратегія. Розробка і вибір стратегії здійснюються на трьох різних організаційних рівнях: корпоративна стратегія (загальний напрямок розвитку, тобто стратегія зростання, збереження або скорочення). Ділова стратегія (стратегія конкуренції конкретного товару на конкретному ринку).



При розробці ділової стратегії використовують три основні підходи:
Стратегія лідерства у витратах
Стратегія диференціації (унікальності по якомусь напрямку)
Стратегія концентрації на певних напрямках (групі покупців, номенклатурі виробів і географії їх збуту)
Функціональна стратегія (розробляється для кожного функціонального підрозділу, з метою конкретизації обраної стратегії проекту).
Таким чином, при визначенні стратегії проекту необхідно звернути увагу на основні аспекти:
· географічне місце розташування, в якому буде діяти проект;
· Вибір корпоративної стратегії;
· Вибір позиції на ринку (частки ринку) і розрахунок часу, необхідного для досягнення даної мети;
· Установка основного співвідношення "продукт - ринок" для розробки концепції маркетингу;
· Функціональне призначення та область застосування планованої до випуску продукції;
· Вибір оптимальної групи клієнтів;
· Основні якості продукції, що сприяють успіху, з урахуванням фактичних або потенційних конкурентів;
· Використання виключно власних коштів для забезпечення посилення становища на ринку або об'єднання зусиль з іншими компаніями.


2. Стратегічні аспекти діяльності туристичного бізнесу
Стратегічний аналіз організації на прикладі туристичної Компанії ТОВ «Алгоритм».
Опис існуючої системи організації
Повне фірмове найменування Товариства:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Мэр-Ка-Ба ». Місцезнаходження ,
г. Винница, ул.600-летия, 17, 1 этаж.
проспект Юности, 43а, 1 этаж.
ул. Соборная, 75, офис 8 , 3 этаж.
по буднях - з 10.00 до 19.00; Субота, неділя вихідні. Організаційно-правова форма - товариство з обмеженою відповідальністю. Товариство з обмеженою відповідальністю «Алгоритм» (далі Товариство) є юридичною особою - комерційною організацією, статутний капітал якого розділений на частки визначених установчими документами розмірів, створеним з метою отримання прибутку. Товариство діє на підставі Цивільного кодексу Російської Федерації, Федерального закону «Про товариства з обмеженою відповідальністю», іншого чинного законодавства, Статуту, установчого договору. Товариство має у власності відособлене майно і відповідає за своїми зобов'язаннями всім належним йому майном, може від свого імені укладати угоди, набувати і здійснювати майнові та особисті немайнові права, виступати позивачем або відповідачем у суді, арбітражному суді. Товариство має самостійний баланс, розрахунковий та інші рахунки. Товариство має круглу печатку, що містить його повне фірмове найменування російською мовою і вказівка ​​на його місце знаходження. Суспільство може мати штампи і бланки зі своїм фірмовим найменуванням, власну емблему, а також зареєстрований у встановленому порядку товарний знак та інші засоби індивідуалізації. Товариство набуває прав юридичної особи з моменту його державної реєстрації Організаційно-правова форма ТОВ була обрана в силу ряду причин, серед яких:
· характер основної діяльності;
· Склад і чисельність персоналу (менше 50 чоловік);
· Обсяг і номенклатура (асортимент) продукції, що випускається. Турфірма «Мэр-Ка-Ба» має ліцензію на турагентську діяльність.


3. Аналіз ринку туристичних послуг
На даний момент, в Україні функціонують сотні туристичних фірм, агентств, підприємств. Вони відрізняються один від одного за кількома параметрами, наприклад, таким як основний вид діяльності (відправка або прийом туристів), організаційно-правова форма (ВАТ, ЗАТ, 000, індивідуальні підприємці). Дві третини туристських організацій, що працюють на ринку Челябінська, можна віднести до дрібному і середньому бізнесу. Чисельність їх співробітників не перевищує десяти чоловік. Ці фірми працюють як турагентства, але іноді розробляють один - два власних маршруту. У зв'язку з різким (і, найчастіше, - невиправданим) зростанням вартості послуг традиційні місця відпочинку в межах країн СНД стали користуватися низьким попитом у споживачів. Багато громадян України віддають перевагу відпочинку за кордоном. За вартістю такий тур може виявитися навіть дешевше, ніж, наприклад, відпочинок в Сочі, до того ж такий відпочинок престижніше, безпечніше, комфортніше. З відкрилися можливостями російських громадян виїзду з країни виник потужний ринок виїзного туризму. У ньому діє більшість туристських фірм, частина з них є туроператорами, решта виступають як турагенти, поширюючи тури за комісійну винагороду (воно може становити до 15% вартості путівки). Серед великих туроператорів можна назвати такі фірми як "ФОРА- ТУР", "Свіжий вітер", "Катерина-тур". Існує безліч турфірм, які працюють тільки на комісійній основі. Багато фірм одночасно працюють за цими двома напрямками. В даний час на ринку тур. послуг м Вінниця слід виділити три пріоритетні групи турів: «Відпочинок». Користуються попитом такі країни, як: Туреччина (Анталія, Ізмір), Італія, Іспанія, Єгипет (Хургада, Каїр), Кіпр (Ларнака, Лімассол), курорти Коста дель сіль, Коста Браво, Канарські острови, острів Майорка, Мальта, Болгарія ( Сонячний берег, Албена, Золоті піски); «Шопінг-тури». Специфічний вид туризму, в якому переслідують не пізнавальні та рекреаційні цілі, а економічні. Інтерес до цього виду туризму виникла близько десяти-п'ятнадцяти років тому і досі залишається на досить високому рівні. Український шоп-туристи освоїли маршрути в Китай, Польщу, Італію. Але найбільшим попитом користується Туреччина; «Пізнавальні тури». Найбільш популярний напрям пізнавальних турів - тури по Європі (Франція, Німеччина, Англія, Італія, Чехія, Угорщина, Австрія та ін.). Багато туристські фірми пропонують тури по Європі з насиченою екскурсійною програмою, що включає відвідування відразу декількох країн. На туристському ринку в Челябінську лідируюче місце по попиту і пропозиції займає такий вид туризму, як відпочинок. Можна зробити висновок, що на ринку послуг спостерігається певне одноманітність: турфірми пропонують однотипні тури, ціни знаходяться приблизно на однаковому рівні і змінюються в залежності від попиту на той чи інший тур. Особливо гостро залишається питання, про попит на тури в умовах світової фінансової кризи, когода перед багатьма організаціями зростає безліч питань, яким чином залучити клієнта, і залишитися «на плаву». На думку автора даної роботи, для залучення клієнтів потрібна також ефективна реклама - це додаткова можливість привернути увагу саме до своєї фірми, до своїх турах.



4. Аналіз показників рівня обслуговування населення
Країни Північної Америки:
- США
- Канада
Південні напрямки:
- Греція (Афіни, Арголіда, Дельфи, Метеора)
- Єгипет (Шарм-ель-Шейх, Хургада)
- Іспанія (Барселона, Валенсія, Гранада, Севілья, Кордова, Мадрид, Толедо, Сарагоса, Жерона, Фігейрос, о. Тенеріфе)
- Італія (Рим, Мілан, Венеція, Падуя, Флоренція, Піза, Неаполь)
- Туреччина (Кемер, Белек, Сіде, Аланія, Стамбул)
Країни Європи:
- Фінляндія (Гельсінкі, Тампере, Лахті), Фінляндія - Швеція
- Голландія
- Чехія (Прага, Варшава, Карлові Вари, Замок, Кутна гора, Градец, Кралове)
- Великобританія (Лондон-класика)
- Німеччина (Берлін, Штутгарт, Кельн, Дюссельдорф, Франкфурт-на-Майні)
- Франція
- «Бенілюкс»
Країни Азії:
- Японія
- Китай
Розроблено новий напрямок туризму - «освітній» туризм.

 

Категорія: Мої статті | Додав: yulia19985 (14.12.2015) | Автор: Лілія E
Переглядів: 591 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar